Subject: FW: Pärnu maakond, Tori vald, Nurme küla T-4 km 122,8 VMS märgi elektrivarustuse tööprojekt, LC1012
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Aug 2024 18:57:13 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Sild Marit <[email-masked]>
Sent: Friday, August 16, 2024 12:44 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Pärnu maakond, Tori vald, Nurme küla T-4 km 122,8 VMS märgi 
elektrivarustuse tööprojekt, LC1012

Tere Elliko,

Saadan uued allkirjastatud dokumendid

Marit Sild

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 58 857 211

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Energia 4, 80042 Pärnu linn. Eesti

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja 
partnerite isikuandmeid, on saadaval 
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.146539828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDMwMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0LjYwLjAuMA..> 
siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval <https://enersense.ee/> 
www.enersense.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, August 15, 2024 10:23 AM
To: Sild Marit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Pärnu maakond, Tori vald, Nurme küla T-4 km 122,8 VMS märgi 
elektrivarustuse tööprojekt, LC1012

Tere Marit

Mõned tähelepanekud:

1.	Palun kavanda kaabel JJT kattest eemale, teisele poole sidekaabliga 
paralleelselt.

2.	Palun korrigeeri ka KM numbreid, õige peaks olema:

3.	Tegemist ei ole ainult kaitsevööndisse kavandatava tehnovõrguga, palun 
lisa ka IKÕ plaanid.

Edasta korrigeeritud ja allkirjastatud projekt otse minule.

Ikka head

Elliko

From: Elliko Kõiv
Sent: Wednesday, August 14, 2024 12:35 PM
To: 'Sild Marit' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Subject: FW: Pärnu maakond, Tori vald, Nurme küla T-4 km 122,8 VMS märgi 
elektrivarustuse tööprojekt, LC1012

Hei

Vaatasin, et Gunnar on selle projekti ka minule suunanud. Püüan sellesse ka 
täna-homme süveneda 😊

Ikka head

Elliko

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, August 5, 2024 3:55 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Pärnu maakond, Tori vald, Nurme küla T-4 km 122,8 VMS märgi 
elektrivarustuse tööprojekt, LC1012

Tere Elliko Kõiv!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Pärnu maakond, Tori vald, Nurme küla T-4 km 122,8 VMS märgi elektrivarustuse 
tööprojekt, LC1012

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/72a2d2ad-30b2-4321-8651-d3aae04d954b

Tähtaeg:

18.08.2024

Resolutsioon:

jääb Sauga-Pärnu ehitusalasse, Arto kommentaar, Kilp on iseenesest 
projekteeritud sinna, kuhu me ta tellisime.

Algataja:

Melika Alliksoo

Vastutaja:

Elliko Kõiv

Delegeerija:

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.